ایران کشوری صلح طلب و امنیت ساز است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
بازدید : 90
نویسنده : رامین رها

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به جیبوتی سفر کرده است، هنگام بازدید از ناوشکن های ایرانی مستقر در خلیج عدن گفت: امروز، تمامی کشورهای دنیا به این نکته اذعان دارند که ایران صلح طلب و برای منطقه امنیت ساز است.

علی لاریجانی در بازدید از ناوشکن جماران و ناو بالگردبر بوشهر که در جیبوتی پهلو گرفته اند، افزود: حضور دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و آب های منطقه برای مبارزه با دزدان دریایی و تسهیل تردد دریایی، امنیت را برای ما و منطقه تأمین کرده که این برای ما افتخار آفرین است .

لاریجانی گفت: در سال های اخیر، ما شاهد ناامنی هایی در این منطقه بودیم که صدماتی را برای کشورهای مختلف در بر داشت اما حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را برای تردد کشتی ها ایجاد کرد.

رئیس مجلس افزود: این اقدامات نشان دهنده سیاست ایران در ایجاد صلح و آرامش در این مناطق است و این در حالی است که برخی کشورها حضور ایران را عامل ناامنی می دانستند.

وی تصریح کرد: امروز همگان فهمیده اند که ایران صلح طلب و برای منطقه، امنیت ساز است .

دکتر لاریجانی در جریان این بازدید، از امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکاران وی در این نیرو قدردانی کرد.

 


رئیس مجلس ضمن بازدید از تمامی قسمت های ناوشکن جماران و ناو بوشهر، از نزدیک در جریان اقدامات این دو شناور و مأموریت های آنها قرار گرفت.

شایان ذکر است ناوچه جماران نخستین نمونه از کشتی های جنگی کلاس موج ساخت ایران است که به موشک های ضدکشتی و سطح به هوا، اژدر انداز، توپ پدافندی، ابزار ناوبری الکترونیکی نوین و امکانات جنگ الکترونیک مجهز است.

این کشتی با طول 94 متر، ظرفیت یک هزارو 420 تُن و سرعت 30 گره دریایی (56 کیلومتر بر ساعت)، توانایی حمل 140 ملوان و حمل و سوخت گیری بالگرد را نیز دارد.

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 240
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 1300
بازدید کل : 63176
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com