عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
بازدید : 201
نویسنده : رامین رها

امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان و در دومین روز از هفته ارتش در نماز جمعه مورخه 22/1/1393 به عنوان سخنران بیش از خطبه ها سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، کارکنان، خانواده ها و ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران به همین مناسبت به همراه مردم شهید پرور حضور گسترده ای در نماز جمعه این هفته که در دانشگاه تهران برگزار می شود خواهند داشت.

خطبه های این هفته نماز جمعه تهرات توسط آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران ایراد خواهد شد.

 


تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
بازدید : 183
نویسنده : رامین رها

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی، جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دانش بومی کشور، که نتیجه تلاش دانشمندان جوان کشور  است، باعث افزایش عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان شده است.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم پانزدهمین سالگرد امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و دیگر فرماندهان و مسئولان بلندپایه این نیرو در مسجد النبی (ص) ستاد نیروی هوایی برگزار شد، با اشاره به تلاش های شهید سپهبد صیاد شیرازی در ارتقای دانش بومی در ایران گفت: زندگی شهید صیاد شیرازی الگویی برای نسل های آینده است و حقیقتاً لازم است نسل های بعد بتوانند از زندگی 55 ساله این شخصیت بزرگوار به درستی استفاده کنند.

وی در ادامه با ستایش روحیه سلحشوری، فداکاری و شجاعت شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) پس از غائله کردستان زمانی که احساس کردند بخشی از میهن اسلامی در خطر است، به دنبال نجات غریق کردستان بود که این مأموریت مهم را به شهید صیاد واگذار کرد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با بیان این مطلب که شهید صیاد شیرازی وحدت بخش ارتش و سپاه بود، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی با در اختیار گذاشتن تجارب خود به هر دوی این نیروها موجب ایجاد وحدت بین ارتش و سپاه شد


تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
بازدید : 199
نویسنده : رامین رها

ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن بیست و یکمین سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی را گرامی داشت.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت بیستم فروردین، سالروز شهادت سید مرتضی آوینی که با قلم و تصاویر معنا بخش خود، خاطرات دفاع مقدس را به رشته تحریر در آورده و از لنز دوربین به قاب تصویر کشید؛ این هنرمند متعهد کشور را نمادی از خودباوری و تلاش در جهت بازگویی واقعیت های هشت سال ایستادگی و مردانگی دانست که در این راه به کاروان عظیم شهدا پیوست.        

شایان ذکر است شهید سید مرتضی آوینی در 20 فروردین 1372 بر اثر انفجار یک مین خنثی نشده در منطقه فکه به شهادت رسید.


تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393
بازدید : 194
نویسنده : رامین رها

تعدادی از ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از برنامه های شانزدهمین دوره مسابقات و جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی و نیز بزرگداشت شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های ایشان، اقدام به برگزاری همایش عظیم دوی صحرانوردی نمود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مسابقات که با حضور2900  دونده از ستاد فرماندهی کل ارتش، نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، آموزشگاه­ها،دانشگاه­ها و یکان­های تابعه ارتش و نیز تعدادی از جانبازان، پیشکسوتان و بازنشستگان برگزار شد، ورزشکاران مسافت پنج کیلومتری میدان کهریزک تا حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) را طی نمودند و در پایان به همراه مسولین تربیت بدنی ارتش، فرماندهان و سرپرستان یکانها در صحن مطهر رهبر فقید انقلاب اسلامی حاضر و ضمن ادای احترام و نثار گل، بار دیگر آمادگی خود را جهت اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و دفاع از مرزها و ارزش های میهن اسلامی اعلام داشتند.

همچنین در ادامه برنامه های سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت روز ارتش، یک دوره مسابقه ویلچرانی نیز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، ورزشکاران جانباز از یکان های تابعه ارتش، مسافت مزار امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی تا حرم مطهر امام خمینی(ره) را طی کردند.

در پایان این رقابتها نیز از افراد و تیم های برتر تجلیل و قدردانی شد


تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393
بازدید : 180
نویسنده : رامین رها

پایگاه چهارم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، میزبان راهیان نور خطه جنوب کشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ امام جمعه دزفول در آئین گشایش این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، با تقدیر از مسئولان پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با اتکا به توان و دانش داخلی به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز گفت:در این نمایشگاه قدرت نیروهای دفاعی کشور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

در این آئین امیر سرتیپ دوم خلبان موسوی یکی از فرماندهان پیشین پایگاه چهارم شکاری به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی در شهرستان دزفول پرداخت.

گفتنی است در نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری، بخشی از توان رزمی - دفاعی نیروی هوایی از جمله جنگنده های تیز پرواز و ترابری این پایگاه به نمایش گذاشته شده است


تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393
بازدید : 227
نویسنده : رامین رها

حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نمایشگاه بزرگ زهرائیان نیروی زمینی ارتش در کنار مقبره‌الشهدای اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  حجت الاسلام آل هاشم در  مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران و مردم شریف ایران با اشاره به دیدارهای چندروز اخیر مقام معظم رهبری که تأکید بر مسائل فرهنگی و اقتصادی و راهیان نور را داشته اند به چند نکته اشاره نمود.

آل هاشم گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی و متکی به مسائل فرهنگی است و مسئله فرهنگ به همه نهادها،سازمانها و مردم اشاره دارد لذا باید همگان در راستای این فرهنگ غنی گام برداشته و به سوی اسلامی شدن و مکتبی شدن جامعه حرکت نماییم.

وی افزود: حوزویان و دانشگاهیان باید در این قضیه از خود تلاش بیشتری نشان دهند زیرا دشمنام فرهنگ ما را مورد هدف قرارداده اند. درست است که تهدید نظامی داریم اما هدف اصلی دشمن دگرگونی فرهنگی و تغییر فرهنگی ما به ویژه نسل جوان امروز است و بیشتر از تهدید نظامی؛ بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مطرح است .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: از شیوه های این جنگ نرم می توان به مدگرایی، اختلاف افکنی بین قومیتها و مسئولین از طرق مختلف اشاره نمود که ترویج فرهنگ جهاد و شهادت می تواند سدی در برابر این هجمه های سنگین باشد و مباحث راهیان نور یکی از مهمترین شیوه های مقابله و ایستادگی در این سنگر فرهنگی است .

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان اشاره کرد، جامعه ما اکنون نیاز به دفاع سیاسی و فرهنگی از سنگر اندیشه های دفاع مقدس دارد که در این اندیشه ها گذشت  زمان تأثیری ندارد.

گفتنی است در نمایشگاه زهرائیان نزاجا ضمن نمایش آخرین تجهیزات و ادوات جنگی نیروی زمینی ارتش برخی از فعالیت های فرهنگی این نیرو با هدف آشنا کردن جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت به معرض نمایش گذاشته شده است.


تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393
بازدید : 193
نویسنده : رامین رها

سردار سرتیپ بهمن کارگر به مناسبت اول فروردین ماه سالگرد شهادت خلبان شهید حسین خلعتبری در پیامی گفت: برتارک هشت سال دفاع مقدس نام مبارک شهیدان خلبان همچون ستاره‌ای درخشان می‌درخشد. خلبانان شجاعی که با اتکال به قدرت لایزال الهی بی‌هراس از هیچ قدرتی سینه‌ها را از آغازین ساعات جنگ تحمیلی دشمن بعثی عراق، سنگر دین ومیهن کردند و با رزم سرخشان سجده عزت بر خاک پاک میهن نهادند و از خاک تا افلاک پر کشیدند.

وی افزود: یکی از خیل این جاودانگان عرصه دفاع مقدس عقاب تیز پروازمیهن اسلامی امیر خلبان شهید حسین خلعتبری می‌باشد که با مجاهدت، فداکاری، حماسه‌آفرینی و رشادت‌های کم نظیر خود با انجام ده‌ها مأموریت عملیات برون‌مرزی ماشین جنگی دشمن بعثی عراق را در زمین، هوا و دریا منهدم کرد و نام خلعتبری به‌عنوان قهرمان جنگ‌های هوایی و دریایی و اسوه و شهره خلبانان گردیده است.

کارگر همچنین گفت: یاد و خاطره رادمردان دیار غیرتمند استان مازندران سرداران شهید حاج حسین بصیر، محمدحسن طوسی، علیرضا بلباسی، امیران شهید شیرودی، کشوری، به‌ویژه شهید والامقام حسین خلعتبری و شهدای سرافراز شهرستان رامسر در هشت سال حماسه دفاع مقدس که با شهادتشان دین خود را به اسلام، دین و میهن ادا کردند گرامی‌می‌داریم وامیدوارم مردمان نجیب، روشن ضمیر و ولایتمدار شهرستان رامسر با ادامه راه پربرکت شهیدان که ستاره‌های درخشان و گنجینه‌های ارزشمند تاریخ امروز و نسل‌ فردای ما هستند تحت‌ عنایت حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و درسایه‌سار مقام منیع ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و عمل به ارزش‌های والای دفاع مقدس موفق و منصور باشید.

لازم به ذکر است امیر سرتیپ خلبان شهید حسین خلعتبری در روز اول فروردین سال ۱۳۶۴ در حین یک عملیات برون مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 724
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 62583
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com