عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
بازدید : 150
نویسنده : رامین رها

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما برای ایجاد امنیت منطقه به منظور تجارت و بهره برداری از منابع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دنیا آماده ایم و افتخار می کنیم که طلیعه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم.

امیر دریادار سیاری با حضور در محفل انس با قرآن که با حضور مسئولین ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی شهرستان بندر جاسک در منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان طی سخنانی با اشاره به این که امروز دشمن روی دو موضوع اقتصاد و جنگ نرم پافشاری می کند، راه مبارزه در مقابل جنگ اقتصادی را، اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و همت جهادی دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف دشمن در جنگ نرم، تسلط بر مغزها و افکار ملت به خصوص جوانان است. دشمنان همیشه به دنبال تغییر در باورهایمان هستند چرا که تغییر در باور باعث تغییر در رفتار شده و موجب دستیابی دشمن به اهداف از پیش تعیین شده می شود.

دریادار سیاری راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را داشتن بصیرت دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه ما در جنگ نرم، شناخت دشمن، تهدیدها و روش های جنگ نرم است که همه این موارد فقط با داشتن بصیرت به دست می آید.

او تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را داشتن بصیرت و زندگی به سبک اسلامی-ایرانی و توجه به ارزش های دینی و ملی دانست و با اشاره به تأثیر زیاد قرآن در سبک و نحوه زندگی انسانها و نقش اصلی جوانان در مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: جوانان این کشور، سربازان اصلی در عرصه جنگ نرم هستند.

سیاری ادامه داد: دشمن در جنگ نرم، با ابزارهای مختلف، تسلط بر افکار و تغییر باورهای دینی و اسلامی را برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می کند. لذا بایستی با استمداد از قرآن و ترویج آموزه های دینی و قرآنی همانند دوران دفاع مقدس، جواب محکمی به دشمنان داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه راهبردی سواحل جنوب شرق کشور و سواحل مکران خاطر نشان کرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران به گونه­ای است که دنیا به آن نیازمند است. ما موقعیت بسیار ویژه و مهمی داریم که به تَبَع آن می توانیم در جهان اثرگذار باشیم. به برکت انقلاب اسلامی، موقعیت اجتماعی کشورمان نیز افزایش یافته است .

دریادار سیاری در ادامه با اشاره به این مطلب که سواحل کشورمان کمک بسیار بزرگی به بالا بردن موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران می کنند و مهم­ترینِ سواحل کشور ما، ساحل مکران در جنوب شرق ایران می باشد، به تأکیدهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا پیرامون توسعه  و آّبادانی سواحل مکران پرداخت و خاطر نشان کرد: امروزه تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مبنی بر پیشرفت و توسعه همه جانبه سواحل مکران در دستور کار جمهوری اسلامی ایران در کنار اقتدار دریایی قرار گرفته است و ما در جهت حفظ منافع کشورمان نباید از این منابع عظیم خدادادی غافل شویم لذا باید پیشرفت و آبادانی در این سواحل به حدی برسد که سواحل دریایی کشور ما همانند دیگر کشورهای دنیا از آبادترین مناطق باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه سخنانش به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار امنیت در آبادانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما با برقراری امنیت می توانیم ضامن پیشرفت و توسعه مناطق ساحلی کشور باشیم و این امنیت با حضور نیروهای مسلح که در سرتاسر این ساحل طولانی مستقر هستند به وجود می آید.

وی در ادامه، ایجاد اقتدار دریایی توسط نیروی دریایی ارتش و امنیت منطقه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ما برای ایجاد امنیت منطقه به منظور تجارت و بهره برداری از منابع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در دنیا آماده ایم و افتخار می کنیم که طلیعه دار توسعه و آبادانی سواحل مکران هستیم.


تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
بازدید : 170
نویسنده : رامین رها

امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش به منظور ارزیابی توان عملیاتی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز از این یکان نظامی بازدید کرد.

سرلشکر صالحی در این بازدید با حضور در مجتمع باز آماد پایگاه تبریز ضمن دیدار با کارکنان فنی از نزدیک در جریان آماده سازی جنگنده ها قرار گرفت. وی همچنین آمادگی دسته های پروازی جنگنده های پایگاه جهت اجرای عملیات را مورد بازدید قرار داد.

گردان قرارگاه، آشپزخانه صنعتی و یکان آلرت پایگاه نیز از جمله مکان هایی بودند که فرمانده کل ارتش از آنها بازدید کرد.

 


تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
بازدید : 140
نویسنده : رامین رها

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز آموزش شهید انشائی نیروی زمینی گفت: در ماه مبارک رمضان باید شایستگی دعوت به میهمانی خداوند را در خود ایجاد کنیم.

وی که در جمع کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان این مرکز سخن می گفت با بیان این که در ماه رمضان باید تمامی اعضا و جوارح انسان روزه­دار باشد، افزود: روزه­داری فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه انسان با کارهایی که می کند باید خود را لایق حضور در میهمانی خداوند در این ماه مبارک سازد.    

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش، شرایط اجابت دعا در این ماه مبارک را برشمرد و گفت: ما باید شایستگی درخواست از درگاه الهی را داشته باشیم. یعنی این که خالصانه دعا کنیم، درخواست ما از خداوند همراه با ترس از اَعمالمان و امید به درگاه الهی باشد، درخواستمان از خداوند توأم با عشق و رغبت باشد و سعی در ارتباط بیشتر با خدا داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش به دلایل عدم استجاب دعا نیز اشاره کرد و گفت: این که دعای بعضی­ ها مستجاب نمی شود به این دلیل است که خود فرد شایستگی درخواست از خداوند را نداشته یا دعا همراه با طلب خیر نبوده و در درخواست از خداوند اخلاص نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه افزود: خداوند تبارک و تعالی مصلحت انسانها را بهتر از خودشان می­داند لذا گاهی اوقات آنچه را که ما از خدا درخواست نموده ایم را یا اجابت نکرده و یا به شکل دیگری آن را اجابت می کند که در نهایت به نفع انسان می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنانش در جمع کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان مرکز آموزش شهید انشائی نیروی زمینی به ویژگی های میهمانی خداوند در ماه رمضان نیز اشاه کرد و افزود: در این ماه، خداوند خود میهمانانش را دعوت کرده است. وسیله پذیرایی نیز شب قدر، نزول قرآن، فرود آمدن فرشتگان، استجابت دعا، لطافت روح و دوری از دوزخ است.

وی در ادامه، غذای اصلی این ماه را که برای رشد معنوی لازم است، غذای روح دانست و گفت: تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان ثواب بسیار دارد و تلاوت یک آیه از آیات قرآن مانند تلاوت تمام آیات قرآن در ماه های دیگر است.   

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به روزه داران توصیه کرد از دروغ، مجادله، حسادت، معاشرت با فاسدان و سخن چینی دوری کرده و نسبت به نماز، صبر و صداقت توجه خاص داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش به حوادث تروریستی در تیرماه سال­های ابتدایی انقلاب اشاره کرد و گفت: گروهک فرقان در تیرماه سال 1360 اقدام به بمب گذاری و ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران کرد که به خواست خداوند این اقدام ددمنشانه آنها راه به جایی نبرده و سایه بابرکت مقام معظم رهبری بر سر این ملت مستدام  ماند تا هدایت و رهبری این نظام الهی را پس از ارتحال امام خمینی (ره) برعهده بگیرند و امروز که 25 سال از رحلت امام بزرگوار می گذرد، مقام معظم رهبری با همان صلابت و حکمت امام گونه این نظام اسلامی را هدایت می کنند.

وی همچنین به سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آبهای خلیج فارس توسط ناو آمریکایی وینسنس و کشته شدن بیش از 290 مسافر بی گناه این پرواز، بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رسیدن شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان اشاره کرد و افزود: کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند، تاکنون نشان داده اند که هیچ اعتقادی به این امر نداشته و ندارند. نمونه فعلی اش هم گروه تروریستی داعش است که با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مرتجع منطقه، دست به اقدامات وحشیانه ای در سوریه و عراق زده و چهره اسلام را مخدوش می کنند.


تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393
بازدید : 158
نویسنده : رامین رها

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، در روزهای گذشته شاهد افزایش آزار و اذیت مردم فلسطین توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس و تشدید حملات آنان به باریکه غزه و کرانه باختری بوده ایم.

 

 

از جمله این اقدامات، ضرب و شتم وحشیانه یک نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست بود. این نوجوان که "طارق ابو خضیر" نام دارد، تابعیت آمریکایی نیز داشته است. وزارت خارجه ایالات متحده پس از اطلاع از این موضوع، واکنش نشان داد و با صدور بیانیه‌ای خواستار تحقیق شفاف و سریع درباره استفاده بیش از حد زور علیه وی شد


تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393
بازدید : 191
نویسنده : رامین رها

مسابقه های ورزشی آموزشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت رشته به میزبانی مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد.

در این رقابت­ها که در رشته­های آمادگی جسمانی، تکواندو، تیراندازی، دوومیدانی، شنا، فوتسال، کشتی و والیبال برگزار شد؛ نتایج زیر به دست آمد.

 

آمادگی جسمانی

این رقابت با حضور پنج تیم از آموزشگاه های نظامی ارتش برگزار شد که در پایان؛ تیم آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل اول، آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی دوم و  مرکز آموزش بهداری ارتش سوم شدند.

 

 تکواندو 

در این رقابت که ورزشکاران در پنج وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت توانست بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و تیم­های آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی و آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل به ترتیب عنوان­های دوم و سوم  را از آنِ خود کردند.

 

 تیراندازی

این مسابقه با حضور تیراندازان زبده و منتخب آموزشگاه های ارتش برگزار شد و شرکت کنندگان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با هم به رقابت پرداختند که در مجموع دو رشته، تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت با کسب 1486 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم­های آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی به ترتیب با 1331 و 1270 امتیاز دوم و سوم شدند .

 

 

دوو میدانی

در رقابت­ دوومیدانی هفت تیم از آموزشگاه­های ارتش، حضور داشتند که در نهایت تیم شهید خضرائی نیروی هوایی توانست با 13 امتیاز مقام اول را از آنِ خود کند و تیم های آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل و جواد الائمه(ع) نیروی زمینی به ترتیب با کسب امتیاز 10 و 6 مقام­های دوم و سوم را کسب کردند.

 

 

شنا

این مسابقه در سه ماده 100متر آزاد، 50 متر قورباغه و 50×4 تیمی برگزار شد که در نهایت، تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت موفق شد با کسب 24 امتیاز عنوان قهرمانی از آنِ خود نماید. تیم­ آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل نیز با کسب 21 امتیاز در رده دوم و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی با 19امتیاز سوم شد.

 

  فوتسال

در این رقابت­ که با حضور پنج تیم از تیم­های منتخب آموزشگاه­های نظامی نیروهای تابعه ارتش به میزبانی مرکز آموزش تخصص­های دریایی رشت برگزار شد، تیم آموزشگاه نظامی جواد الائمه(ع) نیروی زمینی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم­های آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی به ترتیب موفق به کسب مقام­های دوم و سوم شدند.

 

کُشتی

این رقابت­ بین 6 تیم در پنج وزن بین آموزشگاه های منتخب ارتش و به میزبانی آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد که در پایان، تیم آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی موفق به کسب مقام اول شد و تیم­های مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل و جواد الائمه (ع) نیروی زمینی نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این رقابتها ایستادند.

 

 والیبال

 رقابت­ والیبال قهرمانی آموزشگاههای ارتش با قهرمانی تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت به کار خود پایان داد.
 در این مسابقه­ که با حضور چهار تیم از مرکز آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل، آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت، آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی و آموزشگاه نظامی جواد الائمه (ع) نیروی زمینی برگزار شد؛ تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت موفق شد مقام قهرمانی را از آنِ خود کند و تیم­های آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 


گفتنی است در مراسم پایانی این رقابتها که باحضور فرماندهان و مسئولین ورزش ارتش برگزار شد، به افراد و تیم­های برتر احکام  قهرمانی و جوایزی اهدا شد


تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393
بازدید : 139
نویسنده : رامین رها

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی همیشه و بر اساس مأموریت ذاتی خود آمادگی روحی و رزمی اش را حفظ کرده و در راستای ارتقای آن در تلاش است.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران و یکان‌های برتر ورزشی این نیرو که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: باید به ورزش در جامعه امروز ما که مورد تهاجم فرهنگی استکبار جهانی است به عنوان یک دارو توجه شود.

وی افزود:‌ یکی از مهم‌ترین و پراثرترین مؤلفه‌های آمادگی نیروی زمینی، مولفه نیروی انسانی است. ارتش به عنوان یک دانشگاه انسان‌سازی تعداد قابل توجهی جوان را در سال می‌پذیریم، آموزش می‌دهیم و به جامعه بازمی‌گردانیم.

امیر آراسته تأکید کرد: در نیروهای مسلح، ورزش به یک فرمانده، افسر و مدیر نظامی جسارت و اعتماد به نفس می‌بخشد و اراده فرمانده را قوی‌تر می‌کند لذا اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش در نیروی زمینی صورت گرفته اما با ایده‌آل‌ها هنوز فاصله داریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار داشت: نیروی زمینی همیشه و بر اساس مأموریت ذاتی خود آمادگی روحی و رزمی اش را حفظ کرده و در راستای ارتقای آن در تلاش است.


تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393
بازدید : 141
نویسنده : رامین رها

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 264 سلماس ضمن تأکید بر بالابردن آمادگی رزمی نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح کشور باید در اوج آمادگی رزمی باشند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در  جمع کارکنان پادگان  شهرستان خوی، ضمن تأکید بر لزوم آمادگی رزمی کارکنان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح طبق فرمایش گوهربار مولای متقیان حضرت علی(ع) به مالک اشتر، بالا بردن آمادگی رزمی خودشان است.

وی در ادامه گفت: نیروهای مسلح باید همیشه دارای روحیه و ایمان قوی بوده و با دیدن آموزش‌های علمی و عملی صحیح، از دستآوردهای انقلاب  اسلامی حفاظت کنند


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 777
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 62636
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com