بازدید فرمانده کل ارتش از ایستگاه رادار سوباشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 134
نویسنده : رامین رها

امیر سرلشگر ستاد عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش صبح امروز باحضور در منطقه پدافند هوایی غرب از این منطقه بازدید و در جریان روند امور عملیاتی و اجرایی این منطقه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، سرلشگرصالحی در این بازدید با حضور در ایستگاه رادار سوباشی با کارکنان این ایستگاه رادار پدافند هوایی دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، سایت رادار سوباشی واقع در ارتفاعات سوباشی همدان به عنوان یکی از مهمترین سایت های راداری کشور در زنجیره عظیم پدافند هوایی، نقش ویژه و موثری در رصد و کنترل آسمان کشور و مقابله با هرگونه تهدید هوایی را بر عهده دارد.

این سایت راداری در دوران دفاع مقدس ضمن رهگیری هواپیماهای دشمن، کنترل و هدایت هواپیماهای ورودی و خروجی به مرزهای غرب کشور، کنترل آتش پدافند هوایی مستقر در منطقه(زمینی و هوایی)، اعلام وضعیت (سفید، زرد یا قرمز) به 13 استان کشور (حدود 80 در صد از جمعیت کشور) را بر عهده داشت.

در واقع رادار سوباشی در زمان جنگ با تغذیه چندین سایت راداری، سایت های موشکی زمین به هوا و سامانه های توپ ضد هوایی آسمان کل منطقه غرب، بخشی از شمال غرب و جنوب غرب را تحت پوشش خود قرار داشت.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 1278
بازدید کل : 63154
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com