فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از جنبه قدرت وارد مذاکره با کشورهای 1+5


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 27 دی 1392
بازدید : 209
نویسنده : رامین رها

امیرسرلشگر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از جنبه قدرت وارد مذاکره با کشورهای 1+5 شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران: امیرسرلشکرعطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین علی محمد نیکبخت، جانشین سازمان عقیدتی سیاس آجا با اشاره به مذاکرات ژنو تصریح کرد: دشمن می داند ما از جنبه قدرت وارد مذاکرات شدیم و طبعاً تمام کسانی که وارد مبارزه در عرصه های  سیاسی و نظامی می شوند سعی می کنند جنبه های خود را پر رنگ جلوه دهند.

سرلشکرصالحی در ادامه با بیان این که اگر دشمن در عرصه نظامی توانایی عمل داشت وارد می شد خاطرنشان کرد: دشمنان می دانند برای مواجه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی ناتوان هستند و به همین جهت تن به عرصه سیاسی دادند و البته ما در این عرصه نیز موفق هستیم.

فرمانده کل ارتش سپس انسجام ملی و قدرت اسلامی میهنی را لازمه موفقیت در عرصه های سیاسی دانست و افزود: در عرصه سیاسی هم به طور کلی قدرت ما در انسجام ملی و قدرت اسلامی میهنی است که توانست در عرصه نظامی و سیاسی ایران را به جایگاهی بالا برساند.

وی در پایان دولت را  نماینده سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: دولت نماینده سیاسی حاکمیت در نظام اسلامی ما است همان طور که نظامی ها خط مقدم خط دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن خارجی هستند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 173
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 1233
بازدید کل : 63109
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com