عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393
بازدید : 233
نویسنده : رامین رها

حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نمایشگاه بزرگ زهرائیان نیروی زمینی ارتش در کنار مقبره‌الشهدای اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  حجت الاسلام آل هاشم در  مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران و مردم شریف ایران با اشاره به دیدارهای چندروز اخیر مقام معظم رهبری که تأکید بر مسائل فرهنگی و اقتصادی و راهیان نور را داشته اند به چند نکته اشاره نمود.

آل هاشم گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی و متکی به مسائل فرهنگی است و مسئله فرهنگ به همه نهادها،سازمانها و مردم اشاره دارد لذا باید همگان در راستای این فرهنگ غنی گام برداشته و به سوی اسلامی شدن و مکتبی شدن جامعه حرکت نماییم.

وی افزود: حوزویان و دانشگاهیان باید در این قضیه از خود تلاش بیشتری نشان دهند زیرا دشمنام فرهنگ ما را مورد هدف قرارداده اند. درست است که تهدید نظامی داریم اما هدف اصلی دشمن دگرگونی فرهنگی و تغییر فرهنگی ما به ویژه نسل جوان امروز است و بیشتر از تهدید نظامی؛ بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مطرح است .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: از شیوه های این جنگ نرم می توان به مدگرایی، اختلاف افکنی بین قومیتها و مسئولین از طرق مختلف اشاره نمود که ترویج فرهنگ جهاد و شهادت می تواند سدی در برابر این هجمه های سنگین باشد و مباحث راهیان نور یکی از مهمترین شیوه های مقابله و ایستادگی در این سنگر فرهنگی است .

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان اشاره کرد، جامعه ما اکنون نیاز به دفاع سیاسی و فرهنگی از سنگر اندیشه های دفاع مقدس دارد که در این اندیشه ها گذشت  زمان تأثیری ندارد.

گفتنی است در نمایشگاه زهرائیان نزاجا ضمن نمایش آخرین تجهیزات و ادوات جنگی نیروی زمینی ارتش برخی از فعالیت های فرهنگی این نیرو با هدف آشنا کردن جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت به معرض نمایش گذاشته شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1107
بازدید کل : 62983
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com