عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 146
نویسنده : رامین رها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سازمان نظامی مقتدر، معتمد و کارآمد می باشد که بینش و بصیرت تا عمق وجود کارکنان و خانواده آن نفوذ کرده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق ارتش طی سخنانی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و فرا رسیدن هفته دولت گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از یادگاران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، در 35 سال گذشته با استفاده از رهنمودها و حمایت های رهبری و بهره گیری از ظرفیت های موجود، دستآوردهای فرهنگی بسیاری را در حفاظت،صیانت و ارتقای بنیه اعتقادی و معنوی کارکنان ارتش و خانواده های آنها داشته است.    

وی با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در مقابله با تهدیدات فرهنگی کشور اظهار داشت: این سازمان عزم خود را برای مقابله با هرگونه تهدید نرم که مقدمه و زمینه جنگ سخت را در خود می‌پروراند، جزم کرده است و در این زمینه با تدوین نقشه راهبردی در ایجاد فضای معنوی در ارتش تأثیر گذار بوده است.

وی با بیان این که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نسبت به ترسیم چشم‌انداز فرهنگی در راستای اعتلای سامانه دفاعی کشور اقدام کرده است، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سازمان نظامی مقتدر، معتمد و کارآمد می باشد که بینش و بصیرت تا عمق وجود کارکنان و خانواده آن نفوذ کرده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران را یکی از سالم ترین و کار آمدترین مجموعه های کشور دانست که الحمدالله با استفاده از تجربیات صاحب‌نظران و کارشناسان، فرهنگ و فضای اسلامی در سطح یکان‌های مختلف آن روشن و مشخص است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا با بیان اینکه ارتش در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد، تأکید کرد: امروز ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین نهادهای کشور است که نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم ارتش را نهادی دین‌مدار و کارکنان آن را افرادی با بصیرت و دارای ایمان راسخ عنوان و تصریح کرد: یقیناً اجرای مباحث اعتقادی و سیاسی که در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قرار دارد؛ زمینه‌ساز ارتقای توان دفاعی ما محسوب می‌شود.

وی در پایان ضمن تبریک هفته دولت، خواستار توجه بیشتر مسئولین به اعتبارات فرهنگی نیروهای مسلح کشور شد




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 1229
بازدید کل : 63105
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com